tisdag 9 augusti 2011

Min första 3 våningstårta!

Hej alla monsterdiggare! Har inte haft orken att uppdatera bloggen på ett tag. Men nuså...

I helgen gifte sej våra vänner Micke o Amelie, o jag fick äran att göra deras tårta :) En 3 våningstårta med ljusrosa blommor var riktlinjerna. O smakerna de valde var hallonmousse o vit chokladmousse.

Eftersom flowerpaste tydligen inte finns att köpa nånstans just nu (o sen några månader tillbaks...) fick jag ge mej på att göra egen. Vilket som tur gick bra! Va lite nervös för hur det skulle bli ett tag, haha!




Behöver jag säga att jag va nervös när jag byggde ihop den? Jag va skiträdd att den skulle ha sjunkit ihop när den skulle serveras. Men den klarade sej galant, o jag fick en massa goa o snälla komplimanger på festen :)

Tack för att vi fick vara med o dela eran stora dag o lycka till i framtiden Micke o Amelie! You can do it!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar