måndag 20 juni 2011

Födelsedag o cakepops!

Idag fyller jag år, så igår firade vi mej lite i förskott. Jag gjorde bl.a cakepops för första gången. Tror alla vart lite småkära i dom små goda sakerna (även jag!!) Jag gjorde även en tårta, såklart. Men den vart inte alls som jag velat, så jag tror inte ens att jag lägger upp någon bild på den... Det skulle bli en tårta med en älva på, lite sådär mysigt o trolligt va de tänkt. Men min äldsta son fick tag på älvan o hade sönder den, så den gick inte att använda. O vad är en tårta utan sin caketopper? Inget att ha, tycker jag ;)

 Cakepopsen. Ballerina kladdkaks-fyllning med vit choklad. Muuuums!

Lite bak-grejs som jag fick igår :) Ska prova baka i dom fyrkantiga formarna idag tänkte jag...

2 kommentarer:

  1. Sv:
    Om den ska räcka till 50 personer räcker det absolut med 30+25.
    Har du mastiga fyllningar räcker det säkert till fler.

    Jag bygger upp mina våningstårtor med sugrör utan problem.
    Se min steg-för-steg beskrivning på våningstårta.

    Mvh Linda Runn

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Jag tycker du ska lägga upp bilden iaf ;)

    Jättefina cakepops =)

    SvaraRadera