torsdag 16 juni 2011

Tack o paketöppning!

Först o främst vill jag bara tacka alla som röstade på mej i Miss Cupcake! Ni är guld värda, allihopa!

O sen... Idag har jag fått ett till paket :) Denna gången var det från Tårtdecor. Tror jag beställde i måndags kväll eller något sånt. Snabba puckar, o de gillas supermycke! I paketet fanns skrikröd o lila pulverfärg (för ytmålning av dekorationer) minimuffinsformar, sugarpaste med smak av vit choklad (måste ju testas!!!), svart vinbärs mousse, tropisk mousse, en mönsterkavel som gör korgmönster o tårtbrickor.

Anledningen till att jag köpte färdiga pulver mousser är bara för att jag är nyfiken, o för att det går snabbt. Har testat en förut, o jag tyckte den va supergod. Skogsbär. Mmmm!

Smått o gott, som sagt ;)

1 kommentar:

  1. Tårtan var beräknad till 60 bitar men jag tippar på att det blev över en del.

    Storlekarna var på
    30, 25 och 20 cm.

    Det finns en tårtbitsuträknare på min blogg som är kanon när man vill räkna ut hur många tårtan räcker till,

    Lycka till med baket.

    Mvh Linda Runn

    SvaraRadera