tisdag 14 juni 2011

Massa muffins!!

Idag är en "tjoho-jag-får-en-massa-paket-dag". Har väntat på inte mindre än 6st paket, varav 3st kom idag :) Ett paket som jag beställde för typ en månad sen, med små Mario Kartar i (skulle ha haft dom till tårtan jag gjorde till min svägerska) Ett paket ifrån Strössel & Annat med strössel, muffinsformar o tårtbrickor. O det sista (men kanske mest spännande): Paketet ifrån Klara Färdiga. Jag beställde en massa nya fina formar därifrån i lördags, o idag kom dom alltså! Jättebra ju! Jag ska baka en massa cupcakes till ett bröllop vid midsommar, så jag beställde formar tills dess, o en massa roligt till mej själv...




Bara en massa roligt alltså!! Mest formar från Siluett of Sweden, för att jag velat testa deras formar ett tag nu, men aldrig gjort det. Får se om jag provbakar något ikväll...

Senare i veckan kommer en massa smått o gott ifrån mitt absoluta favoritställe att handla på när det gäller tårtdekoration... Men de får ni se då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar